torek, 13. november 2007

Po dolgem času

Heej!


Ja po dolgem času se vam spet javljam!

No sem vesela, da lahko rečem, da z Bebi hodiva redno na pašnjo(z seveda našo skupino ;) ) kjer uživava 100 na uro! Sva se že preselile iz majhen ograde v ta veliko! Ja moja Bebi je fantastišen sheep dog! No vsaj po moje je že, se imava pa še veliiiiiiko za naučit =) Can't wait! No najina naslednja pašnja naj bi bila 24.11. bova pa v skupini s samo 6 psi. Martina je rekla, da sprejema do spomladi samo 6 psov na dan. Ker ne bo mogla menjat ovčk (so breje) ne more sprejeti tok psov na dan, ker ko se ovčke utrudijo, začnejo protestirat. No bom dala vam link do filmčka iz ta velike ograde. Imam pa nekaj novih slikic od Bebi, Bodeja inGayota pa mene in Bebi in mene in Bodeja =D

Jest pa moja pikica =)

Gayo in Bebi
Bode, Gayo in Bebi
en kiss od Bodeja Pa Gayo in Mojca
Aja pa čas je, da vam predstavim mojo novo spletno stran!! Še enkrat se tukaj zahvaljujem tebi Zoe!
Mejte seee!!!!
Čau

Ni komentarjev: